1394-01-07 19:23
3505
1
12300
بسته خبری گلستان ما / قسمت چهارم :

سودجویی عده ای در بندرخواجه نفس / پیامک جالب و سوال برانگیز یک فعال سیاسی / توافق غله گلستان با بانک کشاورزی برای پرداخت پول خرید گندم سال 94 / واکنش استاندار به حاشیه سازی ها پیرامون آشوراده

در چهارمین بسته خبری گلستان ما مطالبی چون توقیف یک نشریه دانشجویی ؛ سودجویی عده ای در بندرخواجه نفس؛ پیامک جالب و سوال برانگیز یک فعال سیاسی ؛ توافق غله گلستان با بانک کشاورزی برای پرداخت پول خرید گندم سال 94 و واکنش استاندار به حاشیه سازی ها پیرامون آشوراده را می خوانید.

به گزارش گلستان ما؛ چهارمین قسمت بسته ویژه خبری گلستان ما به مناسبت عید نوروز از منظرتان می گذرد.

** شنیده ها حاکیست یکی از نشریات دانشجوی در مرکز استان به دلیل اعمال نفوذ دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه که مصاحبه اش در دفاع از سران فتنه در این نشریه چاپ شده بود برای مدتی توقیف شد.

** شنیده ها حاکیست موضوعات مطرح شده توسط برخی تیم های رسانه ای مخالف واگذاری جزیره آشوراده به گلستان پیرامون مسائل زیست محیطی جزیره آشوراده همچنان ادامه دارد و این شایعات استاندار گلستان را در مراسم افتتاح زیرگذر میدان معلم وادار به موضع گیری کرد و استاندار موضوعات مطرح شده زیست محیطی پیرامون آشوراده را سروصدای الکی دانست.

** گفته می شود عقد قراردادی ناکارآمد با فردی که نگاه توسعه ای به موضوع بندرخواجه نفس نداشته است ، جز فراهم کردن زمینه سودجویی برای عده ای، چیزی به دنبال نداشته و این در حالی است که با رشد و توسعه صحیح آن می توانست استان را از یک گردش کاری و رشد اقتصادی بهره مند سازد.

** شنیده شده است اداره کل غله و خدمات بازرگانی گلستان با بانک کشاورزی برای پرداخت پول خرید گندم سال 94 به توافق رسیده درحالی که در هفته های گذشته عاملین بانکهای دیگر مدام در این اداره در رفت و آمد بودند اما گویا به دلیل بدقولی بانک ها در پرداخت پول کشاورزان این اداره تصمیم گرفته با بانک کشاورزی به توافق برسد.

** منابع آگاه اعلام کرده اند برخی اساتید و دانشجویان استان گلستان وزارت فرهنگ و ارشاد را پرحاشیه ترین وزارت خانه در سال 93 می دانند و دلیل این انتخاب را بی تفاوتی مسئولین ارشاد نسبت به فعالیت های ساختارشکنانه، اصرار به رفع فیلتر فیس بوک، نداشتن ممیزی در کتاب ،تعطیل نشدن روزنامه توهین کننده به حضرت علی(ع) و صدور مجوز برای تک خوانی زنان و ... می دانند.

** شنیده شده پیامکی جالب و سوال برانگیزاز طرف یک فعال سیاسی در استان گلستان برای تعدادی از مخاطبین ارسال شده است که در آن شعار سال را " سال دفاع از استقلال و شرافت ملی " عنوان کرده است.

** شنیده شده در استان گلستان برخی افراد با وجود اینکه در ایام فاطمیه قرار داریم که مردم متدین و اهل سنت نیز به دلیل احترامی که برای ائمه و مراسم عزاداری آنها قائل هستند و اقدام به برگزاری مراسم جشن نمی کنند ، عروسی آنچنانی برگزار کرده اند که گفته می شود این اقدام در جهت اختلاف افکندن بین شیعیان و اهل سنت در استان گلستان است.

** برخی منابع آگاه خبرداده اند با وجود اینکه نیروی انتظامی تدابیر خاصی را برای سفر در ایام نوروز تدارک دیده است باز هم در سومین روز از سال جدید 3 حادثه رانندگی در برخی از شهرهای استان اتفاق افتاده که در این حوادث 8 نفر حادثه دیده و مجروح شده اند.

**شنیده شده است که روابط عمومی یکی از فرمانداری های استان پیام تسلیتی را به مقام معظم رهبری صادر نموده که در کمال تعجب این پیام از سایت یکی از نمایندگان کپی شده و بدون تغییر منتشر شده است و این سایت هیچ پیامی در خصوص مرگ مادر رئیس جمهور منتشر نکرده است ، همچنین جالب است که سایت استانداری گلستان علاوه برپیام تسلیت استاندار پیام تسلیت وزیرکشور به دکتر روحانی را منتشر کرده ولی تاکنون هیچ پیام تسلیتی به مقام معظم رهبری منتشر نکرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

بياتي

هنوز هم در خواجه نفس اقايي آمده كه جز سودجويي كار ديگري ندارد و ظاهرا تنها حامي ايشان اقاي م معاون استاندار است كه هميشه از انها تعريف و تمجيد ميكند اينها ميدانند محدوده منطقه آزاد كجاست و دنبال گران كردن زمينهاي خود هستند كه به عنوان ساخت اسكله نفتي تحويل گرفته انداستاندار هم كه كاري به اين حرفها ندارد و نظارتي روي انها ندارد

0
0
پاسخ
1394-01-05 17:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.